لیزر مونالیزا تاچ  monalisa

تحولی که بر پروسه  زندگی خانم ها تاثیرگذار است. لیزر مونالیزا تاچ کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی خانم ها را متحول کرده، و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته که نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا می باشد .
کلینیک ما با داشتن این دستگاه لیزر اقدام به ارائه خدمات درمانی بدون عوارض ، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت برای کلیه مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

یائسگی:

یائسگی یک حالت طبیعی است و به طور معمول برای خانم های بالای ۵۰ سال رخ خواهد داد. البته گاهی هم به علل مختلف زودتر رخ می دهد.

آتروفی ناحیه تناسلی:

طی یائسگی مسیر تناسلی بانوان در اثر کاهش تولید هورمون استروژن در معرض آتروفی قرار می گیرد.

نشانه های آتروفی ناحیه تناسلی:

خشکی، درد و خونریزی حین مقاربت، سوزش و خارش واژن، تغییرات ظاهری، تغییر PH بافت، افزایش احتمال رشئ میکروبهای بیماریزا و قرار گرفتن در معرض عفونت ها.
تغییری که در مسیر ادراری، خشک و ملتهب شدن مجرا اتفاق می یفتد باعث میشود که فرد احساس تکرار ادرار کند.
در اثر این تغییرات علاقه و تمایل تعدادی از خانم ها به مقاربت کم می شود و بر کیفیت زندگی و روابط زناشویی به شدت تاثیر گذار است.

روشهای درمان آتروفی ناحیه تناسلی:

هورمون درمانی:

بعلت احتمال بروز سرطان این روش درمان با احتیاط بسیار زیادی صورت می گیرد. و از آنجا که این روش درمانی قطعی و دائمی نمی باشد فرد باید برای مدت زمان بسیار زیادی تحت تاثیر این نوع درمان قرار گیرد.

جراحی پلاستیک:

هزینه درمانی بالا و همچنین ریسک های مربوط به جراحی
و اما جدیدترین و موثرترین درمان برای مشکلات مذکور در ناحیه ولو و واژن لیزر مونالیزا تاچ می باشد که روشی امن و غیر تهاجمی می باشد، و منجر به بازسازی مخاط واژن بطور سرپایی می شود.

لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده، و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله(اف دی ای امریکا) FDA مونالیزا روشی کاملا سالم و بدون عارضه برای درمان آتروفی واژن و عمل های زیبایی تناسلی زنان است.

و اما کاربردهای زیاد این دستگاه:

• رفع سوزش و خارش
• افزایش سفتی و مقاومت بافت